mandag 6. juli 2009

Trening (...) jau da

Hadde jo planer om å komme inn i de gamle dongeribuksene mine sånn ca på den her tiden, men det har jo ikke gått enda da. Nå har jeg ikke prøvd på en stund, men vet at det ikke er noen nevneverdig grunn til å prøve det heller...
Jeg blir tydeligvis veldig påvirket av reklamer merker jeg, for har mange produkter som jeg har sett på reklame i huset mitt, og dette var intet unntak.
Nestlè sin Fitness frokostblanding. Ifølge reklamen skal man komme inn i trange kjoler og dongeribukser igjen ved å spise dette. Flott tenkte jeg da jeg stod i butikken og kikka etter frokostblandinger. Det som var hakket bedre med den pakken jeg kjøpte, var at det var med en treningsDVD. Denne måtte testes ut, for det må jo bare bli dobbelt så bra effekt tenkte jeg også. (Tenkte veldig mye over akkurat dette denne dagen)

Vel hjemme og gubben ute av huset (tok jo ikke sjansen på noe publikum mens jeg holdt på), måtte DVD`n testes ut. Den begynte jo bra, og jeg fikk på meg sports bh faktisk (amme bh gjør seg ikke helt til den typen aktivitet fant jeg fort ut). Jeg kom fort inn i trinnene, men så ble det plutselig litt vanskeligere, og jeg sleit med å følge dem.. Jeg har jo faktisk drevet med dansing i 6-7 år, og har vært mye på aerobic, så kombinasjoner er ikke ukjent for meg, men dette var faktisk ikke lett! Nå er jeg litt ut av trening (og jeg hoppa rundt barfot), men allikevel! Jeg hadde vel sett for meg litt sånn "trim for eldre" men der tok jeg feil. Det som var bra var at komboen var tøff, musikken tøff og typen med mic`en var tøff :) Stor bonus! Men jeg er ikke skremt da. Har planer om å teste det igjen, og kanskje kan jeg trinnene til slutt :)

Tips til andre som har vanskelig for å dra på trening pga tidsklemma. Test ut denne :) Det varte bare i 20 minutter, og det rekker man. Kanskje får man lyst til å avslutte trimmen med litt sit-ups, så slår man flere fluer i samme smekken.

2 kommentarer:

  1. hehehe du er så søt!! Positivt til alt:) Denne må virkelig testes ut ja. Har veldig lyst å få på meg den dongeribuksa jeg og etter fødseln ja!!!!

    SvarSlett
  2. haha.. positiv til alt kan vel kanskje diskuteres ;) Men det var som en litt kort og små vanskelig aerobic time.

    SvarSlett