lørdag 11. juli 2009

... navnet skjemmer ingen...

Har fått lapp i posten angående navnet til den sistankommende i familien. Jeg klarer bare ikke å bestemme meg om hun skal hete Mariell eller Marielle. Det er mange for og imot.. Det vil uttales likt uansett da, så det vil jo ikke bli noen forskjell i så måte.

Litt morsom tanke allikevel at dersom man ikke sender inn navnevalg til "skatt midt norge" innen 6 mnd etter fødsel, så er det de som velger navnet.. Da vil de faktisk bruke navn i familien. Flaks for meg at jeg har navn som: Ardis, Hjørdis, Helga o.lign i nær familie.. Det hadde jo blitt morsomt da. " Her er ungene mine, Thea Sofie og Ardis!" Hadde nesten vært gøy for å sjekke hvilket navn de hadde kommet opp med. Jeg hadde muligens vurdert en sånn test hvis jeg hadde vært fryktelig verpesyk og hatt en 8-9 unger, men ikke nå nei.

2 kommentarer:

  1. hahahhaaaha..synes du ska vente å se jeg hva du får:):) Synes begge navnene ser like fine ut på papiret så tror nok bare du må elle melle;) Lykke til snuppa. STor klem

    SvarSlett
  2. Takk vennen :) Vente å se ja.. hehe.. hadde jo vært morsomt ;) Hadde du turt?

    SvarSlett