torsdag 30. juli 2009

Kveldskos

Heldigvis er Marielle (som jeg trodde) bare forkjølt. Hun var rød og sår i halsen, men resten av hennes vitale organer funker som vanlig. Nå håper jeg bare feberen slipper taket litt, sånn at vi kan dra bort i helga. Hadde planer om en hyttetur, men drar jo ikke hvis ungen blir værre. Hun er skikkelig grinete i dag, og det er ikke mye som funker.. Helt svette og utslitte både jeg og Thomas av å gå å bære på lillegullet.

Derfor fant jeg ut at noe måtte gjøres for trivselen, og jeg fant frem pakken med butterdeig og lagde noe som så fint heter "Pain-au-chocolate"
Nam nam og veldig enkelt. Tin opp butterdeigplatene i ca 20 min på kjøkkenbenken, fyll dem med en "remse" oppkutta sjokolade, rull sammen, pensle med egg og del opp hver rull i 2 deler. Inn i ovnen i 20 minutter, avkjøl, og vips! En kjempegod kveldskosrett eller til noe til formiddagskaffen om du vil!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar