torsdag 23. juli 2009

Teknisk åpenbaring


Endelig har jeg skjønt hvordan jeg skal overføre bilder fra mobilen til PC`n.. Jeg er helt håpløs når det kommer til å lese bruksanvisninger, og har jo selvfølgelig prøvd tidligere, men en enkel liten detalj gjorde at det ikke gikk. Jeg trodde det var noe galt med dataen eller mobilen, så gav opp rett og slett, men i går kveld fant jeg ut av det, så nå er det fullstendig lykke i heimen!
Har overført masse masse musikk til telefonen også nå, men finner selvfølgelig ikke høretelefonene, og lyden blir jo ikke så bra akkurat når man hører den høyt på telefonen bare.. haha.. men men.. får vel bare kjøpe nye da :) Skulle strengt tatt hatt det uansett, siden jeg er størst i å snakke i telefonen når jeg kjører bil og det fortsatt er "forbudt" uten hands free. Men jeg liker egentlig ikke å bruke sånne heller, for jeg har så små hull (?) i ørene, så de faller ut eller så blir det vondt etter en liten stund. Noen som vet om det går an å få kjøpt sånne med bøyle over hodet til telefoner? Telefonen jeg har er en HTC diamond eller noe. Det er iallefall tuch screen på den. Utrolig kjekt med GPS på telefonen også. Spesielt for meg som ikke har retningssans i det hele tatt. Den har hjulpet meg mer enn èn gang for å si det sånn.. Kjempesmart sak å putte inn i telefonene. Stor takk til den som fant på det :)

2 kommentarer:

  1. du kan bruke bøyleheadsett til din htc faktisk! sjekk sennheiser (mitt stalltips) evt plantronics..
    De har både med en og to klokker og de fungerer kjempefint! Spesielt sennheiser er jeg stor fan av:)

    -Grethe

    SvarSlett
  2. Å, takk for tipset :)Skal sjekke det ut.

    SvarSlett