lørdag 25. juli 2009

Miss kravstor


Her er Madonnas "må ha-liste" for hennes dager i Oslo 28-30 juli...


* 3500 klesplagg skal oppbevares i et eget rom på 100 kvadratmeter.

* Alle møbler må være hvite.

*Aircondition skal ikke brukes under noen omstendighet.

* Et privat lekerom skal være tilgjengelig for barna.

* Toalettet hun bruker må være helt nytt og inspiseres før bruk.

* Stearinlys laget av sitron, sitrongress, te, kanel,og myrra skal brenne i alle rom.

* et spesielt lys kalt Evil Eye skal tennes for å beskytte mot negative blikk.

* Litervis med Kabbalah-vann

* En Gedi-fotspa til avslapning.

* Flere dusin hvite roser.

* Kalorifrie japanske grønnsaker i alle rom.

* Desinfeksjonsmiddel.

* 69 gitarer

* 30 nattbord

* 12 syersker

* et medisinsk team.

* Kiropraktor, massør og personlig trener.

* Fire frysere med is.

* 12 trampoliner.



Jaja... lista mi hadde vel sett litt annerledes ut hvis det var jeg som kunne valgt på øverste hylle:


* Bare hvite møbler

* Masse hvite liljer (favorittblomsten min)

* Yoghurtmandler

* Massøse

* så mye spabehandling jeg bare vil

* boblebadekar med levende lys og roseblader i.

* Champagne

* Barnevakt når JEG vil

* Myke tepper på alle gulv

* Masse goody-bags og alle som hadde ville gitt meg gaver hadde fått lov til det ;) hehe..


(Lista mi var ikke så værst den heller da, men jeg hadde klart meg fint uten trampoline og 30 nattbord kjenner jeg)
Kunne forresten gitt MYE for å vært der!

1 kommentar: