torsdag 9. juli 2009

Opphørssalg

Merker dette ordet gjør meg glad og jeg kjenner muligheten av å gjøre ett kupp eller 2.

Denne gangen er det nærbutikken min

det gjelder. Det er 40% avslag på alle varer, og smart som jeg var dro jeg dit i middagstiden, skrubbsulten. Supersmart det... Nå skal det sies at det meste var utplukka da, men jeg endte opp med masse snavel, kakemix, potetgull, kjeks, kaffebrød, boller, popcorn og magasiner... Typisk ting man har lyst på på den tiden av døgnet. Jeg vet jo egentlig bedre *rødme*.

Men på den lyse siden av det hele kjøpte jeg faktisk solkrem! Det var jo veldig smart:). I og med at jeg ABSOLUTT SKAL til syden iløpet av høsten, regner jeg med at jeg får bruk for den. Så nå skal jeg etterhvert slå meg ned foran "ungkaren" med sjokkis og pottis og magasiner jeg allikevel aldri har tid til å lese.. hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar