lørdag 18. juli 2009

Laurdag

I dag har jeg ikke gjort stort. Sola meg, spist is, lagd pannekaker til middag, funnet ut at jeg har gått ned 2 kg på 2 uker (JEJ :D), vært hos søstera mi og studert hennes gedigne høygravide mage!! Den er svær nå ja. Like før ungen kommer :) Gleder meg stort.

Skal begynne så smått å se over klærne jeg skal ta med meg til min store utenlandstur (Åre) over helga, og nyyyte lørdagskvelden med en iskald en tenkte jeg.

Dette ble ett skikkelig kjedelig blogginnlegg, men lover at jeg kommer sterkere tilbake når jeg har noe spesielt å skrive om :)

Ha en finfin kveld

2 kommentarer:

  1. du er min hverdagshelt søta!

    håper dere får en fin tur til Åre:)

    SvarSlett
  2. Ååå, så koselig sagt, Inger :)

    Tusen takk for det. Vi skal kose oss håper jeg *knis*

    SvarSlett