tirsdag 28. juli 2009

Ny dag, nye muligheter

I går gadd jeg ikke skrive innlegg. Jeg var bare grumpy hele dagen, og så ingen nevneverdig grunn til å kaste mitt ubrukelige humør over på dere som leser her, så dere ble spart denne gangen :)
Idag derimot er sola kommet tilbake i humøret mitt. Skal ikke så mye til egentlig da. Litt søvn og en fin start på dagen er nok til å begynne med.

Har fått shoppet masse i dag. Sykt mye salg overalt og det passer meg helt glimrende! Elsker det rett og slett :) Jeg har også sydd en "pølse-pute" for å ha i sofaen idag. Var på Stoff og stil butikken sammen med mamma og søster og fikk handlet stoff ja ;) Nå er sy-maskina oppe og går på spisestua. Den trengtes å blåses støv av før bruk for å si det sånn, for det har vært en seriøs kreativitet tørke her i gården lenge, men nå er jeg tilbake!! (Til Thomas store skrekk for jeg får så masse ideèr hele tiden... hehe) Neste plan er å få sydd noen bukser til ungene eller en topp/tee til meg selv. Får se hva jeg får til. Holder også på å strikker lapper til ett teppe til babyen, så her skjer det både stort og smått.

Igår var jeg å leita etter sydenturer på nettet. Vi har planer om å dra før barnedåp i slutten av september. Fant en tur til Bulgaria, men jeg ble litt usikker. Har ikke vært i Bulgaria før og vet ikke om det er litt slummert der? Noen som vet? Klimaet i september skulle være upåklagelig og sikkert ganske perfekt å reise med 2 små unger i den tida. Ikke for varmt og ikke for kaldt. Ble ganske billig tur også, så vi får se. Har ikke bestemt meg helt enda. Det er jo den forbaskede svineinfluensaen også da. Jaja, time will show...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar