søndag 19. juli 2009

Skulle vel strengt tatt pakka ferdig???...!!!

Kremt...
Sånn blir det når jeg endelig får slått på dataen etter nok en små hektisk kveld der stemmen min har gått i fistel en 7-8 ganger (har forsåvidt slutta og tellt - Heter det tellt? det så så rart ut)
Har pakka full en sekk og en sånn typ håndbagasje veske, men må nok pakke ned enda en håndbagasje veske før jeg sier meg fornøyd. Typisk meg på tur, er å pakke skikkelig upraktisk. I og med at jeg reiser med 2 unger på tog med vogn og stelleveske er det jo skikkelig dumt av meg å pakke i atter 2 vesker, men hvem har sagt at jeg er en smart packer? Ække det skjønner du! Hater egentlig å pakke for å reise på tur. Ender bare med at jeg tar med altfor mye, og jeg glemmer alltid tannkosten.. Det slår aldri feil!

Men istedet for å gjøre meg ferdig med pakkinga så blir jeg sittende her å lese om nyttige og unyttige ting på nettet. Må jo liksom oppdateres på fjesboka da.. Og titte innom andre blogger om noen kommer med noe jeg absolutt ikke kan gå glipp av :) Idag har jeg forresten lært at man skal bruke blå eyeliner nå på sommeren. Man MÅ ikke da, men det kan være lekkert.. Jeg har forsåvidt aldri helt skjønt det med blå eyeliner og jeg synes ikke det ser fint ut på meg. Blir litt sånn Dolly de lux for min smak. Bare kreppa hår med tøyremser i som mangler så er man der lizzom! Tror jeg står over den ja.

Men siden jeg må stå opp kl 6 i morgen (helst før ungene våkner), så bør jeg vel gi meg mens leken er god!
Vet ikke om det blir noe blogging i Sweeden, så fred ut folks :) Nå tar jeg meg en bitteliten ferie :)

2 kommentarer:

  1. Masse masse god tur!!!! Håper du får en super tur! Stor go klem

    SvarSlett
  2. Takk vennen ;) Har hatt det kjempekoselig. Det er utrolig hvor "lite" som skal til av små avbrekk i hverdagen før man bare får senka skuldrene. Deilige Sverige og Åre! Mmmmmm

    SvarSlett