tirsdag 14. juli 2009

Er det mulig???

Var på en klesbutikk idag med begge ungene i søskenvogna. Babyen lå i en bag som var festa i vogna og Thea satt ved siden av. Bag`en er ganske liten, men allikevel luftig. Jeg trilla litt som besatt for å prøve å få minstegullet til å sove. Hun liker å ligge ganske gjemt i vogna med koseklut over ansiktet og greier. Hun har også problemer med å sovne, og fekter endel før hun finner roen.
Jeg stod da som sagt på denne klesbutikken og rugga vogna da en dame med barnevogn kom imot meg og sa "herregud" og begynte å løfte på kluten til babyen min og stakk trynet sitt oppi vogna og greier???!!! Hun utbrøt lettere hysterisk at ungen ikke får puste og kaver for livet der inne i vogna...!! Jeg måtte jo bare fortelle henne at babyen min liker å ha klut over ansiktet og at hun pleier å kave litt når hun mister smokken som hun faktisk gjør hvert 10 sekund når hun prøver å sovne, MEN HVA HAR DU MED DET EGENTLIG???
Fy flate altså! Mind your own business!
Kjenner at jeg fortsatt er sur over det der. Hvem gjør sånn egentlig? Hun er sikkert sånn alternativ mor som dyrker sin egen mat og bruker bare økologisk bomull i klærne på sin kjernesunne ettåring som hun selvfølgelig praktiserer fri oppdragelse på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar