lørdag 25. juli 2009

Endelig...

... kom Thomas hjem. Han har jobbet borte i 22 dager nå, og det har vært hektisk i heimen kan man si. Restaurantsjefen spurte han om han kunne komme å jobbe igjen om 3 dager, men da sa Thomas at han ikke lenger har ett hjem dersom han reiser igjen med en gang.. haha.. han har nok ganske rett i det! Tror mesteparten av hans saker hadde havnet i garasjen da, gitt :)

Nå har han tatt med seg bøllefrøet på shopping. Hun snurrer pappan sin rundt lillefingeren, og regner med hun får masse greier nå... Håper han kjøper noe til meg også, for det er ikke bare psyken som har fått kjørt seg denne måneden. Hørselen er også svekket! *hehe*

Til middag i dag har jeg tenkt å lage noe nytt som jeg aldri har prøvd før og det blir litt spennende. Skal legge ut bilder og oppskrift hvis det blir en suksess :)

Ellers holder jeg seriøst på å regne bort. Ikke bare regner det masse her, men det blåser i tillegg. Festlig vær for en trilletur med andre ord... Nei, tror jeg har det best innendørs idag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar