søndag 10. mai 2009

Utålmodig nå ja

Våkner jo 100 ganger hver natt over hvor vondt det er. Får ikke til å ligge på ryggen lenger og å snu seg fra side til side er ett prosjekt som tar litt tid...
Siden det var fullmåne igår tenkte jeg at jeg måtte ta meg en kveldstur for å suge til meg alt av magnetisk tiltrekning fra månen det gikk an å få, men det funka altså ikke, for jeg sitter/ligger her fortsatt jeg da *mumle*.

Fikk en bonus på turen da. Iform av en svæær elg som også var ute å gikk kveldstur. Koselig :)
Idag har jeg ingen planer så langt. Mulig det blir ett besøk her eller der.

I morgen har gubben bursdag faktisk! Blir 34 år :D Jeg har ikke planlagt noe bursdagsselskap for han for i morgen, og han får ikke gave heller, for det har jeg ikke vært og kjøpt enda. Er stein blakk nå 2 dager før lønn, så han får klare seg med litt klem og sang i morgen, så får jeg kjøpe gaven på tirsdag :) Må vel bake kake og invitere litt slekt iløpet av uka, men i morgen orker jeg ikke ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar