fredag 8. mai 2009

Sliiiiiiten

Sliten i hodet, sliten i kroppen

Våkna kl 2 i natt med rier. Vonde, hyppige, regelmessige rier som varte og varte. De dabbet av først i halv 6 tiden, så da fikk jeg sovet litt igjen. Våkna i 7 tida, og da fikk jeg en ny rie, sovna igjen og stod opp i 9 tiden med flere rier som kom.
Det er derimot ikke ordentlig tak i dem, og jeg er så sliten nå. Vondt i hele kroppen, blør neseblod, klarer nesten ikke sitte og er helt utslitt både fysisk og psykisk.
Skal til legen for sjekk i dag, og det skal bli greit å snakke med noen merker jeg. Kanskje få en sjekk også. Skal be henne røske litt for å få litt fortgang hvis hun undersøker meg.

Nå klarer jeg uansett snart ikke mer tull og tøys fra kroppen min. Snart 4 uker med maserier av og på gjør virkelig noe med en...
Nå kan baby bare komme synes jeg (38+5 idag) I morgen er det fullmåne, og nye muligheter, men før den tid, så sitter jeg her og venter....... grrrrrr........

1 kommentar:

  1. håper du føler deg bedre og at alt er bra - klem fra meg

    SvarSlett