søndag 17. mai 2009

17 mai!

Her sitter jeg da, kl 14:22 på 17 mai med puppene til "tørk" og morsmelk på buksene. Har enda ikke fått på meg noen form for finstas for ble litt små skuffa da jeg innså at jeg enda ikke har blitt tynn, så da ble det sorte bukser gitt...

Jeg har planer om litt sosialisering iløpet av ettermiddagen/kvelden, men enn så lenge så sitter jeg fint hjemme selv om det er 17 mai. Thomas og Thea er på feiring på skolen her da, så de mesker seg nok med masse is, pølser og brus :D Det hører jo med :D

Dette er nok den første 17 mai jeg ikke har pynta meg og vært ute å sett på folkelivet, men vet du hva? Det går faktisk helt fint å droppe den biten også. Vet jo at neste år og mange år fremover er det byen med tog, is, gassballong, kø, mas, unger som gråter når de mister gassballongene sine, styr med å vaske og å stryke skjorter som blir fulle av is og sjokolade før du rekker å ta bilde av rene barn i fin-stasen, tivoli, potetløp, stylter, sodd, familiebesøk og utmattede unger (og foreldre) til kvelds :)

Så kanskje var det greit allikevel å ha "unnskyldning" i år med en baby på 4 dager og en kropp som er på rekovalens stadiet enda ;)
Men jeg kjenner jo at jeg savner det litt også da. Det er jo bare en gang i året man kan løpe rundt i byen som tullinger og rope hurra til kjente og ukjente mens man vifter med flagg og blåser i horn. Men uansett: GRATULERER MED DAGEN :D og HURRRRAAAAAAAA :D

2 kommentarer:

  1. Hei,
    Grattis med nye baby!!!
    Så spennende å bli 2 barns mamma da!
    Virkelig lenge siden sist...

    Lykke til,
    Benedicte (elle fra MUM)

    SvarSlett
  2. Hei hei!
    Så hyggelig å høre fra deg da. Det var lenge siden ja. Takk for gratulasjonen. Er du på facebook?
    Syr du fortsatt Mei Tai?
    Alt bra med deg og guttene?
    Stor klem :)

    SvarSlett