fredag 29. mai 2009

Supert tips mot myggstikk


Denne salven får man ikke kjøpt i norge da, men jeg kjøpte den på ferie på Kreta for noen år siden. Den hjelper mot myggstikk (inneholder antibiotika) og er faktisk ganske enestående super i så måte. Det er mulig å bestille den på nettet også.
Jeg brukte denne kremen da jeg ble stukket av mygg på øyet på ferie. Våkna om morgenen og fikk ikke opp det ene øyet. Var da sykt hoven og rød på hele øyelokket, og hadde blitt stukket av mygg iløpet av natta. Var litt av ett syn da skal vite.
Det som var komisk var at jeg lå å duppet i vannet på luftmadrassen min senere den dagen. Jeg så ut som en alien med det øyet mitt. Mens jeg lå der ble jeg vàr en greker som kom svømmende mot meg. Han kikka veldig på meg og jeg kniste litt for meg selv siden jeg viste at øyet så helt skummelt ut. Da han kom nærmere snudde jeg luftmadrassen så han fikk sett øyet mitt :) Da var han rask til å snu *haha*
Men det som faktisk skjedde var jo at jeg brukte denne salven, og iløpet av ca 6 timer var hevelsen helt borte og øyet helt fint igjen. Jeg har brukt salven senere også på myggstikk og den funker superbra. Skal visst også være veldig fin for de som tar kjemisk peeling av huden.

7 kommentarer:

  1. Today, while I was at work, my cousin stole my iPad and tested to see if
    it can survive a twenty five foot drop, just so she can be a youtube sensation.
    My iPad is now broken and she has 83 views. I
    know this is completely off topic but I had to share
    it with someone!

    Feel free to surf to my webpage ... www dating websites free

    SvarSlett
  2. advertising and *********** with Adwords. Anyway I
    am adding this RSS to my email and can look out for a lot more of your respective exciting content.
    Make sure you update this once more soon..

    My blog post: canadian dating

    SvarSlett
  3. Good day! I know this is kinda off topic however I'd figured I'd
    ask. Would you be interested in exchanging links or maybe guest writing a blog post or vice-versa?
    My website discusses a lot of the same subjects as yours and I believe we could greatly benefit from each other.
    If you're interested feel free to shoot me an e-mail. I look forward to hearing from you! Fantastic blog by the way!

    Review my web blog :: http://wiki.ohalo.ac.il/index.php?title=African_American_Online_Facebook_Of_Sex.

    SvarSlett
  4. Very efficiently written information. It will be valuable to anyone who usess it, as well as myself.
    Keep up the good work - for sure i will check out more posts.


    Check out my weblog: free dating websights

    SvarSlett
  5. It is perfect time to make some plans for the longer term and it is time
    to be happy. I have read this put up and if I may I wish to suggest you few interesting
    issues or suggestions. Perhaps you can write subsequent articles relating to this article.
    I desire to learn even more things approximately it!


    Feel free to visit my weblog - skype sex

    SvarSlett
  6. Thanks a lot for your post. I'd really like to write my opinion that the expense of car insurance varies widely from one scheme to another, since there are so many different facets which play a role in the overall cost. Such as, the model and make of the auto will have a huge bearing on the charge. A reliable ancient family auto will have an inexpensive premium when compared to a flashy racecar.

    my webpage adult sex

    SvarSlett
  7. Today, with all the fast lifestyle that everyone is having, credit cards have a huge demand in the economy.
    Persons throughout every area are using credit card and people who not using the card have arranged to apply for
    one. Thanks for revealing your ideas about credit cards.


    Feel free to surf to my website ... adult sex

    SvarSlett