mandag 18. mai 2009

Looove it!

Fant ett designmarked på http://www.signerad.se/ Det er et designmarked på nett hvor svenske formgivere selger unike, personlige produkter til en fornuftig penge.

Denne luen falt jeg helt for selvfølgelig... Jeg elsker jo luer og denne koster ca 180 SEK og er i str. 4-8 år. Dessverre helt feil størrelse for ungene mine, men den er jo knalltøff uansett.


De fører også tapeter i forskjellige utforminger. Prisen ligger på ca 2000 SEK. Det er veldig spesielle tapeter med mønster nesten som wallstickers. Rå lekkert!

Dette er rett og slett klistremerker man fester på flis. Det er 10 merker i pakken, og de koster i underkant av 200 SEK. De er ikke evigvarende selvfølgelig, men det må da være mulig å lakkere utenpå dem dersom man ønsker å bruke dem som på bildet under her fra veggen og over på gulvet? Ganske fiffig igrunn. Disse kunne jeg godt tenkt meg på badet siden jeg har kjedelige hvite fliser der.









Denne sier seg selv. Jeg synes denne er knalltøff. Egner seg kanskje ikke så bra i en stue, men i en gang, på en ytterdør eller ett soverom kan jo denne være veldig morsom. De har mange broderier med ulik tekst, så det er bare å sjekke ut nettsiden.











2 kommentarer:

  1. Lurer på hvor mange timer du har i ditt døgn jeg???....Du gjør så mye, og finner så mye på nett. Imponert jeg!

    SvarSlett
  2. hehe :) Får litt hjelp av Thomas til å ta meg av ungene da vettu :) Snakk om prioritering.. hihi

    SvarSlett