torsdag 7. mai 2009

Ny dag nye muligheter

Stod opp rundt 9 i dag tidlig. Deilig å ha Thomas hjemme så han kan ta seg av 2 åringen og frakte henne til barnehagen. Jeg trenger jo all den hvilen jeg kan få (og merkelig nok sover jeg best på morgenen)
Våkna opp med skikkelig skrukkete ansikt. Har ligget med en ball av en pute under ansiktet, så det så jo helt merkelig ut.

Var litt av ett syn da jeg stabbet meg på stua på jakt etter nærmeste kaffekopp iført en sliten amme bh, noen store truser som absolutt ikke matchet bh-en, håret i en stor flokete bust og med det skrukkete ansiktet i tillegg... Jaja, heldigvis er Thomas mer eller mindre stuck med meg, for hvilken som helst annen hadde løpt ut raskere enn lynet av det synet.

Men siden jeg er så priviligert at min svangerskapspermisjon er godt igang, har jeg jo HELT FRI og kan bruke hele dagen på badet om så. Men selvfølgelig - dersom baby har tenkt å komme ut, så får hun det altså!
Planen i dag er kun modningsakupunktur (igjen) og kanskje ett besøk her eller der i tillegg. Vi får se hva dagen bringer. Akkurat nå lokker badet på meg så jeg får fikset litt på fasaden før jeg viser meg blandt folk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar