mandag 25. mai 2009

Elsker våren

Jeg merker bare at alt inni meg bobler til liv. Det er så herlig å få lyst til å shine hjemme og at man faktisk koser seg med både små og store prosjekter som står for tur.

Nå når jeg er kvitt mye av vekten jeg har gått og drasset på i vinter, så hjelper jo det på også selvfølgelig. Det er jo bare herlig å ha verandadøren åpen hele dagen, høre fuglekvitter, slippe å ha på seg tykke jakker og å bare tusle ut barbeint om man vil :D


I morgen skal jeg muligens dra for å shoppe litt, og da står masse blomsterkrukker og lavendel på ønskelista. Jeg skal kjøpe masse av disse nydelige blomstene som lukter så godt av sommer. Har planer om å få tørka dem og putte dem i små tøy-poser også for å ha i undertøyskuffa/sammen med håndklærne for frisk og god lukt utover høsten og vinteren. Det er litt sånn husmor syssel merker jeg ;). Nå er ikke jeg sånn typisk husmor emne, men jeg glimter til innimellom med de små innfallene mine. Jeg har uansett en haug med idèer på ting og tang jeg har lyst til å gjøre, men det er ikke alt jeg gjennomfører da.
Nå skal jeg ut å trille lillesøster ned til barnehagen til storebølla. Trenger å få gått meg en lang tur i dag. Har faktisk begynt å fikse lekerom nede også i dag. Gleder meg til å vise det til Thea trollet. Hva skal dere gjøre i dag da?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar