søndag 3. mai 2009

Oisann

2 dager siden sist.. hmm hvor går tiden av når man har det så utrolig festlig mon tro?? (Leses i en sarkastisk tone) Ja, jeg er stort sett sarkastisk hele tiden nå. Utrolig lei av å ha en kropp som ikke fungerer. Sover skikkelig dårlig på natta da jeg har masse rier og skit, men blir det noe ut av dem? Nope! Ikke en dritt skjer og nå er jeg så sykt lei. Jeg er kvalm, svimmel, har drit vondt i bekkenet og magen er diiiiiiger!!!

Snart er det dags for å blogge om babygulp, rosa sparkebukser og oppsugingsevnen til bleier, men inntil den tid forbeholder jeg meg retten til å gå rundt som en tikkende hormonbombe klar til å eksplodere når som helst...

OK, litt overdrevet negativt i dag, men det går raskt over ;) Kos og klem til alle som gidder å lese utbruddene mine.

2 kommentarer: