onsdag 6. mai 2009

Smågodt

Er her enda jeg (...)

Men har tenkt på noe i det siste. Det er plasseringen av smågodtet i hyllene i butikkene. Hvorfor plasserer man det litt tilfeldig her og der? Det er jo mye kjekkere om de samler sjokoladen på en rad, lakris på neste, søtt på en rad, og sure ting samla?
Skjønner ikke hvorfor det ikke kan la seg gjøre?
Er det noen bestemte som bestemmer hvordan boksene skal fordeles, eller er det helt tilfeldig?

Det er forsåvidt en plass jeg vet om som har sortert smågodtet da, og det er gamle "movies" på Nidarvoll. Nå er det vel Mix det heter?? Husker ikke helt, men de har skjønt det. Håper flere kan følge deres eksempel så slipper jeg å gå frem og tilbake foran hyllen for å se om de har favorittlakrisen/sjokoladen min der...

Idag har jeg forresten planer om å innta middagen på IKEA. Det er uansett noe småtteri jeg må kjøpe der, og siden oppvaskmaskina vår har sagt takk og farvel, er det best å spise ute synes jeg. (Hater å ta oppvasken)
Puss och kram

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar