fredag 22. mai 2009

Hjerteknuseren

Skrytebilder av avkommet hører jo med :) I dag stod jeg i kø, og en vilt fremmed dame sa til meg at det var en skjeldent vakker baby jeg hadde :D Hun sa at hun egentlig ikke syntes så små babyer var noe særlig fine, men dette var virkelig ett vakkert barn sa hun. Jeg struttet av stolthet da jeg gikk derifra. Det skal sannelig ikke så mye mer til enn å skryte av ungene mine så er dagen reddet :).


Må jo si meg enig med den damen da ;)



Sååå deilig å kose med babyen sin :) Hun er veldig kosete også denne her da :)

Bilde av mora på verandaen. Deilig nydelig vær. Solbrillene der er jeg veldig fornøyd med for jeg har så lite ansikt og de fleste solbrillene blir store til meg. Disse er litt smalere, fra Gina Tricot

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar