lørdag 30. mai 2009

Herlig sommervær

Idag har jeg vært hos søstera mi på grillings :D
Jeg spiste en hel flintsteik på 750 gram!!!!! My god tenkte jeg etterpå, er det i det hele tatt mulig? Nå skal det sies at litt av den kolossen av en steik så var det både bein og flesk som jeg skjærte bort, men allikevel... Hadde vel litt med selskapet å gjøre også da, for det var så koselig å sitte der på altanen deres og spise god grillmat.

Jeg tok med hjemmelaget is også (av den oppskrifta jeg skrev opp her igår) Isen var god den, men jeg tror jeg tok oppi litt for mye bringebær, for den ble litt sur. Men vi blanda den med vanlig vaniljeis og da ble den veldig god synes jeg da.

Jeg driver å rydder i klesskapet mitt for tiden også. Det er ett evigvarende prosjekt. Tok frem en stor svartsekk med sommertøy fra kneveggen her i går, og halvparten av innholdet er brukenes. Resten går vel rett til fretex tenker jeg. Jeg har seriøst alt for liten plass i garderobeskapet mitt. Uansett hvor mye jeg sorterer bort, så har det skapet en stygg tendens til å fylles opp så utrolig raskt, også blir det bare rot inni der. Men jeg har virkelig "ånden over meg" for tiden, så jeg må bare få gjort unna masse drittarbeid som jeg egentlig ikke orker å gjøre så ofte.

Nå skal jeg ta en deilig dusj og i pysjen skal jeg se "harley davidson and the marlboro man" Skal bli ett morsomt gjensyn med en film jeg så for første gang i 91 eller 92 tror jeg ;)

I morgen er det muligheter for en dagstur en eller annen plass. Vi får se hva dagen bringer :)

Puss och kram

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar