onsdag 7. januar 2009

Trynings

Ramla nå så sinnsykt i trappa for litt siden. Tok nesten sats fra tredje trappetrinn, landa på høyre rumpeball først før jeg snudde meg over og tok svingen med venstre kne og to tær på samme fot, så fant jeg ut at jeg ikke kunne ramle på magen, så jeg tok meg for med strak albue og traff gelenderet med albuen før jeg landa i en haug på gulvet 11 trappetrinn lenger ned..... Det er så vondt overalt nå at jeg gruer for å sjekke ut skadene etterhvert. Regner med at rumpa blir rimelig blå :(
Magen? Joda, berga bra den. Det var jo det første alle i huset spurte om også. Hvordan gikk det med babyen liksom? Tror ikke jeg var nedi med magen engang. Nesten så man får en mur foran magen så man ikke skal ødelegge noe der når man går gravid. Rart. Knekker nakken foran å ramle på magen.. haha
Men ellers så tror jeg jeg berga bra da. Ingenting er brukket og jeg har kjent babyen har sparka i ettertid så alt er i orden vil jeg tro. Kanskje jeg skal begynne å ta det litt mer med ro fremover? hmm... en god idè..

2 kommentarer:

  1. Monicoroli!!!!! Nå må du slappe litt av her. Dette er farlig farlig!! Klem:)

    SvarSlett
  2. Takk snuppa :) Skal gjøre det fra nå av.

    SvarSlett