torsdag 15. januar 2009

For 2 år siden...



For 2 år siden i dag ble jeg mamma for første gang...




Det var en tøff natt med rier som begynte kl 0315, og som var regelmessige i ca 1 minutt og 5 minutter imellom. Vannet gikk, vi var på sykehuset kl 0515 og da hadde jeg 2 cm åpning. 3 timer etterpå kom lille gullet.




Det var det største jeg noensinne har opplevd. Bare å gå fra noe så sinnsykt som å faktisk føde til å få en sprell levende baby i armene er den sterkeste opplevelsen jeg noensinne har hatt. Fra å være i ett smertehelvete uten like til at alt det vonde blir byttet ut med en så altoppslukende og sterk kjærlighet for den lille bylten er ubeskrivelig. I det øyeblikket skjønte jeg meningen med livet. Jeg har aldri følt en så hengivenhet ovenfor noen i hele mitt liv hverken før eller siden.




Nå er jeg jo så heldig at jeg får oppleve dette igjen om ca 4 måneder. Må jo innrømme at jeg gleder meg veldig til å treffe denne lille jenta som holder meg våken på nettene allerede;) Men i dag er det bare Thea Sofie sin dag. Hun er den tøffeste, sterkeste, snilleste, staeste, godeste og flinkeste 2 åringen jeg vet om ;) Jeg er så stolt av den lille bølla mi. Verdens beste goding:D


Sånn ser hun ut nå.... Sitter i go-stolen og spiser brødskive med nugatti med pysjen fortsatt på mens hun kikker på barneTV på Playhouse Disney! Er det noe rart jeg elsker denne lille prinsessen?!? ;) hihi

2 kommentarer: