lørdag 10. januar 2009

Mammatøy

Sterkt inspirert av søte Inger som tok seg tid til å lete i kjendisenes bildearkiv over mammatøy, måtte jeg surfe meg igjennom noen nettsteder der man får kjøpt noe som er litt sprekt fordi om man ikke akkurat føler seg så sprek(...)




























Alle disse plaggene er fra http://www.laredoute.no og ligger på H&M i pris. Jeg skal iallefall shoppe litt derifra. Ikke bare mammatøy selvfølgelig, for vårkatalogen har akkurat kommet ut, og der var det syyykt mye lekkert :)






2 kommentarer:

  1. mye fint du har funnet fram:) har du turd å bestille noe også?

    SvarSlett
  2. Ikke enda. Thomas sa jeg måtte si fra før jeg bestilte noe fra katalogen, for han hadde sett seg ut noe han ville ha. De har jo endel tøffe herreklær der også i merker han bruker.

    SvarSlett