torsdag 1. januar 2009

Første blogg innlegg i 2009


Selvfølgelig må det handle om nyttårsforsetter... Typisk meg å lage noen - like typisk meg å glemme dem like fort. Men dette året har jeg noen forsetter som jeg nok tror blir enklere å holde.

1. Jeg skal unne meg selv minst èn spa-behandling i måneden
2. Jeg skal glede meg over voksende mage og plagene det medfører for jeg vet at premien er så bra :)
3. Jeg skal være en flink fødende kvinne. Dvs. ikke banne så mye og ikke spy på jordmora eller gjøre andre ting jeg i ettertid vil føle jeg må be om unnskyldning for. Mamma skal dessuten være med på denne fødselen, så det blir jo kjekt å ha noen der hele tiden denne gangen da.
4. Jeg skal jobbe med tålmodigheten min (again)
5. Jeg skal holde meg i form, spise sunnere og trene mer når jeg er friskere i bekkenet iallefall;)

Dette er årets nyttårsforsetter, og dette skal ikke bli så vanskelig å holde. Spesielt første punkt ser jeg på med glede:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar