mandag 10. august 2009

Ser mannfolk rot i det hele tatt?


Altså, gubben er enestående i det å ikke se rot. Jeg skjønner ikke at når han sier han har ryddet, så er det fortsatt rot overalt.

Han klarer fint å rydde kjøkkenet, men mer enn det blir visst vanskelig. Er dette normalt for det "sterke" kjønn? Han er håpløs dårlig til å lukke døra på garderrobeskapet sitt, så siden han vanligvis skifter klær ca 3 ganger hver dag så står den døra stort sett åpen hele dagen. Han er også veldig dårlig til å lukke dører sånn generelt etter seg. Spesielt døra inn til vaskerommet/boden. Han kan også si at han har ryddet, men det ligger klær slengt, aviser, blader, leker, kaffekopper, og annet rot rundt omkring. Han er flink til å støvsuge da. Det skal han ha :)

Jeg merker bare at jeg blir så sliten av å gå å plukke opp rot hele dagen. Merker det nok ekstra godt siden han er borte i 3 uker og at jeg da aldri lar det bli særlig rotete, men så kommer han hjem og slenger fra seg overalt som en tredje unge og jeg blir SPRØ!! Bruker en uke på å mase om rotet, så de resterende 2 ukene han er hjemme driter jeg mer eller mindre i det.. haha.. Det blir jo ikke bedre uansett. Han ser tydeligvis ikke at det er rotete, så han er jo igrunnen veldig heldig.


Er det ett gen menn generelt bare har? Eller er jeg litt uheldig med min? Han er veldig god på mange andre arenaer da, så ikke tro at han er helt håpløs her.

Her er kjekkasen i egen person på tur i marka <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar