mandag 10. august 2009

Lukt

Hvor irriterende er det ikke når man kjenner en rar lukt - være seg i kjøleskapet, i boden eller i ett eller annet rom og man bare ikke skjønner hvor lukten helt kommer fra eller hva det er. Det værste synes jeg er når det lukter brent i bilen mens jeg kjører. Da får jeg litt hetta..
Nå sitter jeg her nemlig og kjenner en litt rar lukt. Sniffer rundt meg som besatt for å finne kilden, men den kan jo være utenfor også når jeg tenker meg om, for vinduet står oppe. Gidder ikke å prøve å finne ut hvor det kommer fra i kveld, men skal sjekke det ut nærmere i morgen hvis jeg fortsatt kjenner lukta da.

Hmm... er sannelig mye rart man lurer på her i verden.. hehe.. God kveld til alle!

1 kommentar:

  1. .. og lukta kom fra en epleskrott som hadde gjemt seg bak lap-top`en.. sett sånnt tøys og tull. Lurer på hvilken tøysekopp som hadde lagt den der *blush*

    SvarSlett