torsdag 6. august 2009

Nå er jeg så lei!

Forbaskades syklist!!!!!!!!!! Du har for fanden ta meg fått en egen jævla asfaltert sykkelsti, men allikevel må du pinadø ligge rett foran bilen min i veibanen i 30 km/t. Og det på en vei med svinger når det selvfølgelig kommer endel biler imot. Du hadde faktisk 3 muligheter til å svinge på den flotte sykkel/gangstien du har fått til rådighet, men nei da. Skulle ligge rett foran meg du med den feite ræva di på sykkelsetet og så bleike legger at jeg nesten ble snøblind av dem.

Nå skal det sies at du ikke er alene om å være så korka i huet heller da. Finnes flere av din kaliber skjønner du vennen min. Noen synes visst de skal ta "sy-foreninga" mens de sykler 2-3 stk i bredden. Ler og koser seg på tur mens den bærta som ruser motoren bak med ett par hyleunger i bilen som er både sulten og trøtt må finne seg i å ligge bak disse suppegjøkene både lenge og vel mens hun venter på en åpning.

GRRRRRRR

3 kommentarer:

  1. Greit, det finnes særinger på sykkel i trafikken, men det finnes da minst like mange utålmodige tullinger bak rattet på veiene.

    Pust med magen, ta livet med ro. ;)
    Gi de et _lite_ tut med hornet, så kanskje de tar hintet.

    SvarSlett
  2. Ikke alltid like lett å ta livet med ro når ungene hyyyyler i baksetet.. Og ja, det finnes mange tullinger bak rattet ja, men jeg er ikke en av dem heldigvis... *kremt*

    SvarSlett
  3. Hehe, mente heller ikke å si at du var en av dem. Hylende unger kan virkelig skru stressnivået opp et par hakk ja :)

    SvarSlett