torsdag 13. august 2009

Helsestasjonen


Har vært på helsestasjonen idag med minste bolla. Hun har lagt på seg masse ja.. haha.. Er mye fløte i melka mi tydeligvis siden hun veier nesten like mye som babyer på 6 måneder (hun er 3 måneder nå).

Men hun er så søt allikevel med de små bollekinnene og små valkene på armer og bein. En dobbelthake eller 2 har hun også fått, men det hører med :)


Vi tok vaksine i dag. Det var ikke like morsomt nei. Hun hylte for det hun kunne, og det er ikke småtteri skal du vite. Hun høres når hun setter i...

Helsesøstera sa at hun kunne få litt feber og muligens bli litt trøttere enn vanlig av vaksinen. Jeg håper virkelig hun blir litt trøttere enn vanlig, for dette lille monsteret sover nesten ingenting iløpet av dagen. Det er helt sykt at det går an å sove så lite. Hun kan være så trøtt og rød rundt øynene, sove i 15 minutter og våkne helt uthvilt! Kjempespesielt synes jeg. Håper bare hun finner sovelysten litt sånn etterhvert, for de timene ungene sover på dagen er virkelig gode. Da får jeg gjort alt jeg ikke rekker når jeg hopper rundt omkring her hjemme som en klovn for å underholde en liten baby og hennes storesøster som har mye trass i kroppen for tida.

I dag er planen å sette opp huskestativ (eller dissestativ som vi sier i trøndelagen) og finne ut hvor sandkassa skal stå. ALT skal gjøres før Thomas reiser på jobb igjen om 3 dager. Da blir jeg "alenemor" igjen i 3 uker. Gleder meg ikke, men en jobb må man jo ha. Kjøkkenplanen er godt igang også nå. Blir spennende ja :) kanskje jeg t.o.m legger ut bilder av gammelkjøkkenet her inne - da skjønner alle iallefall hvorfor jeg absolutt vil ha nytt kjøkken.. haha

1 kommentar: