lørdag 8. august 2009

Disse grusomme flyvende skapningene

som populært kalles fluer. Jeg hater dem. Tror nok at det er dem som får meg til å flytte fra landet til syvende og sist. Jeg sliter veldig med å godta fluer. De er plagsomme, innpåslitne og stygge! Tror naboen lo litt inni seg igår da hun var innom og jeg satt ute på verandaen med fluesmekkeren ved min side. Fikk klaska en 7-8 stk mens hun var der tror jeg, men det er langt ifra nok... Uansett hvor mange jeg tar, kommer det hele tiden nye til. Lurer på om dersom jeg ikke hadde klaska noen igår da, hadde det bare fortsatt å komme til nye hele tiden? Når jeg har en effektiv fluedreperperiode så blir de jo borte en liten stund før en ny horde kommer. Fortsetter de bare å komme, eller ser de at det er plass til "nye" siden de som var der plutselig ble borte? Vil det da tilslutt være flere hundre fluer rundt hodet mitt? Kjenner at jeg funderer litt på det, men jeg kommer ikke til å teste det ut, for jeg takler fluene så sykt dårlig. Nesten så jeg gleder meg til det blir sen høst og kaldt så de jævlene forsvinner...

1 kommentar: