mandag 10. august 2009

Er sommeren ferdig nå da eller?

Denne sommeren har for min del gått med til å stresse med ungene. Har ikke blitt mye "ferie" akkurat, så jeg er jo litt mer enn gjennomsnittlig gira på å få meg en sydentur til høsten. Jeg er redd det ikke blir flere turer på stranda uansett her i trøndelagen for mitt og mine sitt vedkommende, så jeg synes jeg skylder både meg selv og 2 åringen spesielt en flott tur til varmere strøk.

Men på den andre siden så er det så deilig nå med varme dager som går over i mørke kvelder der man kan tenne lys, sitte ute og tenne en peiskubbe i utepeisen med pledd og slippe alle disse grusomme insektene som det florerer av på sommeren. At det fortsatt er varmt nok på dagen til at man kan gå i bikini og fortsatt sole seg og kose seg ute hele dagen.

Liker egentlig høsten veldig godt også jeg altså :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar