tirsdag 11. august 2009

80 tallet er tilbake






Denne sangen fra Aqua passer jo igrunnen litt nå da.



Nå er det det forhatte 80 tallet som er tilbake med kreppa hår, permanent, dongerijakker, hullete trange bukser, skulderputer, Converse sko, MC jakker og store t-skjorter som er i skuddet.






Det med moten som passer meg bra er håret da, for håret mitt er jo krøllete og det skal være krøller nå :) Jeg synes det er gøy med neonfarger på tilbehøret, og jeg er ikke akkurat kjent for å være redd for å skille meg ut i mengden.

Men at dette skulle bli mote igjen hadde jeg ikke trodd for 10 år siden. Det neste blir nok spisse boots, kjempevide bukser, og dongeriskjorter... Uæææææææ!!!

Jeg kjenner forøvrig at jeg har veldig lyst på en Levis 501 igjen, og det er litt spesielt. Men bar mage moten holder jeg meg unna, og jeg kommer nok heller ikke til å kreppe hele håret igjen. Det er jeg nok litt for gammel til nå ja ;)

Jeg håper også at jeg holder meg for god til tykk foundation i hele ansiktet + pudder så man er helt blass, og med lys leppestift og mørk lip liner rundt leppe konturen - grøss og gru at jeg faktisk gikk sånn i 15-16 års alderen. Jaja.. Kjenner at jeg begynner å grue meg til mine egne døtre begynner å følge diverse moter slavisk. Men den dagen en pinglete hengslete gutt med sægge bukser der boxeren vises og masse piercinger i ansiktet kommer og ringer på for å være sammen med døtrene mine gruer jeg meg virkelig til. Håper igrunnen jeg ikke opplever akkurat det.. hehe (stakkar han som får meg til svigermor)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar