mandag 6. april 2009

Skikkelig irritert idag

Har hatt ei dame her som driver med kjøkken til å se på kjøkkenet vårt for å komme med forslag til nytt. Hun målte og skrev og tegna og greier, så jeg hadde skikkelig trua på at det der skulle bli sååååå bra!
I går fikk jeg tegningene på mail, og jeg skjønner ærlig talt ikke hva hun har drevet med? Fine tegninger, men det funker ikke på vårt kjøkken, så jeg ble enda mer grumpy etter jeg hadde sett tegningene. Ikke la hun med ett eneste prisforslag heller. Jeg etterspurte sånn ca pris for det er litt forskjell på 40 tusen og 80 tusen liksom, men det fikk jeg ikke før jeg hadde vært hos dem for å finne ut hvordan vi ville ha det.

Så da jeg våkna i 2 tida i natt, satte jeg meg ned for å tegne kjøkken selv på Ikea sine sider, men det kunne jeg jo spart meg. Fikk nemlig ikke opp tegningen jeg lagde i dag da, så det var jo noen timer bortkasta over dataen i natt...

Så jeg må nok få ned irritasjonen i kroppen for akkurat nå koker det bra. Må vel bare ta frem tegnebrettet og tegne ned for hånd istedet. Hadde jo håpet å slippe det denne gangen og bare fått noen til å gjøre det for meg, men nei da... Greit nok at jeg kanskje setter litt høye krav til dette siden jeg er interiørkonsulent selv, men det er jo måte på! Jeg har ikke disse dataprogrammene de bruker heller, så fatter bare ikke hva som kan være så vanskelig med å få noen skap på plass. Hun måtte jo høre på hva jeg ville ha MER BENKPLASS og MER SKAPPLASS!!! ARG!!!!!!!!
(Ja, nå hagler det på med utropstegn) Heldigvis har gubben såpass mye vett i skolten at han holder seg langt unna meg idag.

1 kommentar:

  1. hehehehehe...ser deg for meg:):) Lykke til ivertfall.
    stor klem

    SvarSlett