mandag 27. april 2009

Er jeg helt sprø eller?

Begynner nesten å lure her jeg sitter og tar meg selv i å glede meg til Paradise Hotel i kveld. Tenke seg til. Nesten abstinenser siden det ikke har vært sending siden torsdag. Det er rett og slett tragikomisk, og jeg skjemmes nesten av meg selv. Men mener å ha hørt at en psykolog sa at serien er lagt opp sånn at man rett og slett blir hekta av å se den. Det er jo noen som sitter og styrer spakene (såpass har jeg skjønt) og får ut folk hvis det blir for kjedelig. Det er jo intriger vi vil ha, og det får vi. Sånn som denne uken da de skal sende sex scenene mellom Noor og Therese. Dette kommer jo helt sikkert til å bli sett av sykt mange rett og slett for at det er noe som ikke har blitt vist på reality TV før.

Men siden jeg allikevel er mer eller mindre stuck til hjemmet for tiden, så er det jo igrunnen like greit at jeg har funnet meg noe på TV som interesserer meg. hahahahaha ;)
Skal sies at Thomas ikke deler min fasinasjon over programmet, så heldigvis har vi 2 TV`r så vi kan dele oss opp. Akk hvilken verden vi lever i...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar