onsdag 15. april 2009

Mere hormonsludder

Må nesten smile litt av meg selv, for hormonene raser virkelig om dagen..
Hadde stekt fiskekaker til middag idag med råkostsalat på brødskive. Stor stas for både meg og alle 3 ungene.
De skulle få det på kveldsmaten også fant jeg ut. Og hadde regnet ut at dersom de tok 2 hver på skiva, ble det igjen til meg også. Jeg var ikke på kjøkkenet da de eldste ungene sin kveldsmat ble inntatt, så jeg hadde ikke helt kontroll... Syntes de brukte veldig lang tid på det hele, så da jeg vagget inn på kjøkkenet for å undersøke hva som skjedde, hadde de sannelig spist opp min del også i tillegg til sine egne!!!!!!!!!!! Jeg ble skikkelig barnslig sur faktisk. Sa ett eller annet som: Ja, skikkelig snilt gjort å spise opp min kveldsmat. Nå håper jeg dere får sove godt i natt når dere vet at jeg får en ødelagt kveld... Hahahahaha Tenk å ta sånn på vei over ett par fiskekaker liksom?!? Det er ikke helt greit alltid. Men nå skal det sies at bøllefrøet sover grusomt dårlig om natta for tida, og jeg har bare fått 4 timer søvn to netter på rad. Det blir litt lite for min hormonelle høygravide kropp. (Dårlig unnskyldning men dog)

2 kommentarer:

  1. heehe...synes du hadde god grunn til å bli sur jeg. Hadde nok begynt å gråte i tillegg jeg slik jeg er nå 8/...
    Når var termindatoen din igjen?

    SvarSlett
  2. 19 mai :D Nærmer seg med stormskritt og det skal bli kjekt å bli kvitt magen kjenner jeg. Begynner å bli lei!

    SvarSlett