søndag 19. april 2009

Nettshopping


Da har jeg fått shoppa litt til lillebølla på http://www.asos.com/

Trenger hun det? vel??? Noen vil vel kanskje si at hun har nok klær, men jeg klarer ikke å styre meg helt. Hun er jo en kjolejente da. Liker å gå i kjoler, og mamma`n synes det er kuulere med en litt tøff kjole med litt farger og stæsj på enn mange av de prinsessekjolene som finnes. Hun passer igrunn ikke så mye i prinsesseklær heller, for hun er konstant skitten uansett hvor mye jeg vasker henne... Hun har alltid masse sår og blåflekker overalt også, så hun er og blir en guttejente (akkurat som mora)

Noe handling til babyen ble det ikke denne gangen. Vanskelig å forholde seg til dette nye mennesket som snart kommer synes jeg. Jeg vet jo ikke hvordan hun er! Jeg kjøpte Milkbands da(...) det var vel mest til meg som er ett ordentlig surrehue for tiden. Husker da Thea var baby og jeg dreiv å klemte på puppene for å finne ut hvilken en som kjentes fullest ut for å finne ut hvilken pupp hun skulle få mat fra først. Dette tenkte jeg å slippe denne gangen med disse ammebåndene. Her finner du info om disse dersom det er av interesse: www.milkbands.no (ca 98 kr pluss frakt på 10 kr)

Her er klærne og skoene jeg har bestilt:

Sjiraff t-skjorte fra "lip fish"


kjole fra "lip fish"

Og endelig Converse sko!
Dersom noen lurer på om det er noe spesielt jeg ønsker meg til babyen, så er det bare å gå inn på www.uglycc.com og ta en titt på disse ûber coole lusekoftebodyene de har der. De er dyre, ja, men allikevel så står de høyest på ønskelisten akkurat nå. (Har frstn blogget om de før også når jeg tenker meg om...)

2 kommentarer:

  1. Finnes mye av det til baby også, men babyer vokser jo så fort utav klærne, så det er litt kjipt å bruke veldig masse penger på klær til unger under 1 år, men nå kjøper jeg jo klær til Thea i 3 års str. Det får holde en stund :)

    SvarSlett