torsdag 23. april 2009

Energi!!! Endelig!!!

Jeg som for en uke siden ikke gadd å skifte lyspære engang, våknet idag med glade tanker og full av overskudd. Har fått shinet nesten hele huset, vasket, støvsugd, vært på Plantasjen og handlet inn stemorsblomster og Margeritter. Plantet og kost meg ute i det herlige været vi hadde i dag. Dagen har vært såååå bra :D Jeg er bare så takknemlig for den eller det som har gitt meg denne energien og overskuddet, for det har vært veldig savnet.

Har ikke lenger like vondt i min svære gravide kropp heller. Kjenner bekkenløsninga nå ja (selvfølgelig) men det har ikke så veldig mye å si akkurat nå. Det viktigste nå er at humøret er på topp og ingenting vipper meg av pinnen idag. Blir ikke irritert av lillebølla som ikke vil sove heller.

3 kommentarer:

  1. Lille bølla som er så utrolig søt :)

    SvarSlett
  2. hehe.. hun viser meg den djevelske siden av seg selv også. Skulle sett henne kl 5 i natt da hun ropte og kjeftet på meg. Mors skatt? jau ræva

    SvarSlett