onsdag 1. april 2009

Påske!

Huh?? Er det påske allerede? Synes tida har fløyet noe voldsomt avsted. Mine planer for påska er siden jeg blir alene å oppsøke snøen på fjellet. Skal ta med meg ungen, trugene og pulken og invadere hytta til mamma og pappa med meg og mitt.

Mamma er ikke helt ivrig på denne tanken i og med at jeg er høygravid og har bekkenløsning, vi befinner oss ett godt stykke unna sykehus og det ikke her bilvei helt opp til hytta. Men vi har jo hyttenaboer som er både leger og prester, så det der skal nok gå helt toppers :D

Ser for meg lange late dager i solveggen (rett uttafor hytteveggen), noen ivrige besteforeldre som tar med seg lillesnuppa på tur, masse appelsin, kvikklunsj, alkoholfri øl, pølsegrilling og en god miks av bananer med sjokolade i aluminiumsfolie. Mon tro om det kan være godt med marshmellows inni der også? Eventuelt peanutter sammen med? Og is som tilbehør? Det tror jeg jeg må sjekke ut. Nå fikk jeg veldig lyst på det gitt.

2 kommentarer:

  1. Du e ei tøffa!!!!!! Kos deg masse!:)

    SvarSlett
  2. Hadde planer om dt ja :)
    Ha ei fin påske dere oxo da.

    SvarSlett