fredag 19. desember 2008

Ultralyd

Nå har jeg vært på ultralyd og fått sett lillegull i magen for 3 gang faktisk :) Denne gangen fikk vi også vite kjønnet, og det er en liten jente som ligger der og vokser seg stor og sterk. Alt så bra ut og nå puster vi lettet ut og ser frem mot å bli en familie på 4.



Her er det ett embryo på 7 uker vi ser såvidt konturene av. Det runde svarte er livmora og selve barnet ligner en peanøtt.

Her er hun blitt 11 uker og allerede begynner ting å vokse seg til sånn som det skal være.

18 uker og her viser hun "tommel opp"


Nå ser vi profilen veldig bra også. En pen liten baby om jeg får si det selv.. haha

2 kommentarer:

  1. helt fantastisk!!! Nå begynner du vel å bli stor over magen og kan jeg tenke meg:):)

    SvarSlett
  2. Begynner å vises nå ja ;) Ser ut som at jeg har spist myyye god mat i høst og alt har lagt seg på magen.. haha

    SvarSlett