tirsdag 16. desember 2008

Julefeiring

Har litt småangst her i forhold til jula. Vi skal ha selskap her hjemme julaften i år og vi blir endel mennesker samla. Pga at noen av de som bor i dette huset er en haug med rot hoder, har jeg funnet ut at jeg skal ta med meg 3 unger og dra til mamma på formiddagen for å se på tv og spise grøt og greier der. Det betyr med andre ord at en annen rot-kopp skal få regjere fritt på kjøkkenet og i huset. Jeg blir jo borte en stund mens han skal stå for det å lage maten hadde jeg tenkt. Grøss og gru hva jeg kommer hjem til da... huff... ser for meg rot og drit overalt og fullstendig kaos, men hva skal jeg gjøre da? Det blir jo mye værre for meg å gå og plukke opp rot etter 3 unger hele dagen her hjemme enn etter 1 mann?? Virkelig spent på hvordan dette blir og får mer og mer hetta jo nærmere julaften vi kommer. Skal jeg bare avbestille jula i år istede? Virker nesten som det beste alternativet ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar