onsdag 3. desember 2008

Bursdagskake


Tantebarnet mitt på 6 år (neste uke) har bursdag 14 desember. I den forbindelsen har hun sett seg ut en kake hun vil ha. Det skulle være sjokoladepudding tog med gele tilhenger. Dette kom hun til meg og sa. Jeg er sikker på at det er den ondskapsfulle søstera mi (altså mora hennes) som har sagt til henne at det er best at tante ordner denne kaka di. Akkurat som om jeg ikke har nok med 3 unger og en fraværende mann. Men jeg tar utfordringen på strak arm, og har i tillegg tenkt å lage en sjokoladekake formet som ett 6 tall :) Det kan jo bli interessant å få frakta den sjokoladepudding/gele "kaka" fra oss og til dem med svingete vei og en del kranglete unger i baksetet. Spent på hvordan det hele skal gå kjenner jeg.

2 kommentarer:

  1. Det går sikkert helt fint Monica, du er jo så flink til å lage bursdagskaker! :-)

    SvarSlett
  2. hehe.. takk ja, men det er vel gjerne sånn at jeg er litt perfeksjonist når det kommer til bursdagskaker og at dersom kaka ikke er 100% perfekt, blir det liksom ikke helt greit. Noen nykker må jeg jo få ha, siden jeg ikke har støv på hjernen eller andre rare forestillinger.

    SvarSlett