mandag 8. desember 2008

Mammaklær

Må vel bare krype til korset og erkenne at de dagene jeg kan lirke meg inn i mine gamle dongeribukser er talte. Jeg har i det siste befunnet meg mer eller mindre konstant i ett par gravidstrømpebukser (vanlige strømpebukser går bare ikke) og tights. Problemet mitt er bare at det er jo ikke alt som passer til strømpebukser og tights... De gravidbuksene jeg brukte i forrige svangerskap er litt out of date og at de i tillegg har en grusom passform er jo heller ingen fordel. Jeg gidder ikke å kjøpe masse klær som jeg ikke kommer til å bruke mer heller, men jeg må jo faktisk ha klær på meg de neste 4,5 månedene også. Kan bare ikke se for meg at jeg kommer til å føle meg veldig vel i strømpebukser i resten av min gravide tilstand, så dersom noen har tips til nettsider på gravidbukser/kjoler/skjørt som er pene tar jeg gjerne imot tips altså. Er litt desperat her kjenner jeg. Driver jo å løper på endel møter igjennom jobben for tiden og det blir litt rart med strømpebuksa mi i all slags vær og føre...

Ja, det ser jo faktisk enda værre ut enn jeg hadde forestilt meg. Jaja jeg har ikke fått noen klager enda altså, men dette går bare ikke.. (bildet er ikke av meg dersom noen trodde det)

2 kommentarer:

  1. du har funmum.com
    og motherhood.com
    masse pene klær :D

    SvarSlett
  2. Takker og bukker! Skal sjekke ut de nettsidene. Takk for tips :)

    SvarSlett