lørdag 6. desember 2008

Julestemning

Årets julegaveinnpakning

Girlander med lys i trappen :)





Julestjerna må til



Noen av vinduene i stua.
Har iallefall begynt litt med pyntinga nå da. Det er jo mye igjen fortsatt (...) men jeg har i det minste fått åpna noen av de 8 eskene med julepynt som står hulter i bulter på soverommet. Er muligens det som driver meg også. At julerotet er det første jeg ser når jeg våkner om morgenen og det siste jeg ser før jeg legger meg.. Men kjenner egentlig at ånden ikke helt er over meg enda. Jeg trenger nok litt mer tid før jeg finner frem nisser og engler. Nå på søndag har jeg lovet ungene som bor her juleverksted, så blir det vel litt pepperkakebaking iløpet av uka. Så muligens en sånn førjulsdag på en gård på søndag etter det og etter det igjen må jeg få gjort ferdig husvask og pynting. Puh... Men nå kommer gubben hjem igjen 16 desember, og da skal han få tatt med seg alt av unger og seg selv ut av huset så jeg får ordna på egen hånd. Klarer bare ikke mye ungestyr og opplegg mens jeg holder på ;) Flaks med bekkenløsning oppi alt selvfølgelig, men dette er siste gang jeg går gravid! Basta!






2 kommentarer:

  1. Du er så utrulig flink til sånn pynting og kreative ting!!!:) Tips til hvordan du kan få lille Thea i nattisen er ikke helt mitt felt enda desverre. Håper det går bedre etterhvert:) Går det fint inni magen?? Du må sende bilde så jeg får se magen din!! Stor go juleklem fra meg

    SvarSlett
  2. Magen begynner å komme nå faktisk.. Det kom sent denne gangen heldigvis :D
    Bilde kommer etterhvert når jeg føler at magen er gravidfin og ikke sånn halvveis;)
    Lurer fælt på hvordan jeg skal få bøllefrøet til å høre mer etter meg ja. Det er visst ikke så lett det der...

    SvarSlett