søndag 2. november 2008

1 trimester overstått

Faktisk så er jeg allerede over 12 uker på vei, og det føles veldig greit å være ferdig med de værste hormonelle berg-og-dalbanenen ;)
Thomas kom hjem fra jobb i dag og han har vært borte kun i 12 dager denne gangen, men det føles sannelig veldig mye lenger. Har vært veldig mye stress og styr på hjemmebane med masse unger og greier, så jeg kjenner det skal bli veldig deilig å koble av litt og å få sove litt lengre på morgenen i noen uker nå før han skal på jobb igjen.

Ellers så har jeg bestillt hotellopphold med helt barnefri og spa og opplegg neste helg i Åre! Kan tro jeg gleder meg stort :D Det er dypt etterlengtet og sårt tiltrengt kjenner jeg. Skikkelig smart å reise helga før lønn, men pytt pytt... Da kan jeg heller ikke bli veldig fristet på peak butikken de har der...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar