søndag 23. november 2008

Ukas siste dag

Siden det er søndag og gubben reiser ut igjen i morgen, hadde jeg store planer om en skikkelig skjembortmæsjølpåbadet dag ;) Begynte i god tro om at unger og gubbe var spikra fast foran TV`n så jeg skulle få ettermiddagen helt alene på badet.
Tente sånn aromaterapilys (skjønner ikke helt vitsen med det egentlig men...), satte på dusjen på forhånd så den var god og varm før jeg gikk inn. Jeg tok frem hårkuren og en nydelig shower cream (høres så mye bedre ut en dusj såpe), og gikk inn i dusjen og bare gleda meg til mye etterlengta tid for meg selv...
- men den gang ei... Det tok vel ca 5 minutter før jeg hadde ei lita ei tassende inn på badet og som klinte sin sjokoladekjeksspisende munn inn mot dusjkabinettet og ropte HALLO MAMMA! Joda, koselig og alt mulig det altså, men ikke akkurat i dag. Og hvor var pappaen? Jo det var jo noe sport på selvfølgelig, og da "glemte" han at jeg bare trengte litt Monica tid for meg selv. Men istedet for å få opp en ny-strigla sexy jente fra badet med masse overskudd, så kom en halvsliten småbarnsmor trekkende opp med joggedressen og smokk og koseklut i ene handa og en små grinete 2 åring på hofta. Thank you very much!!

3 kommentarer:

  1. Så koselig å lese alt du skriver!!! Du er flink å frem følelsene dine;) Ikke noe moro å høre om Carmen. Fikk litt klump i halsen kjenner jeg. Huff kan ikke være enkelt for henne. Gleder meg så til å se deg. Håper å få til en trondheimstur om ikke lenge:) stor klem til deg

    SvarSlett
  2. Så koselig å lese alt du skriver!!! Du er flink å frem følelsene dine;) Ikke noe moro å høre om Carmen. Fikk litt klump i halsen kjenner jeg. Huff kan ikke være enkelt for henne. Gleder meg så til å se deg. Håper å få til en trondheimstur om ikke lenge:) stor klem til deg

    SvarSlett
  3. Takk snuppa :)
    Var kjempetrasig det med Carmen, så jeg er litt frustrert og lei meg pga det.
    Jeg håper masse at dere kommer!

    SvarSlett