onsdag 15. oktober 2008

Gleder meg så sykt til jula :D


Jepp!! Faktisk så gleder jeg meg veldig allerede. Det er jo litt over 2 måneder igjen fortsatt, men det gleder meg at det har kommet julemarsipan i butikkhyllene og at vi snart skriver november måned med masse nisser og julestemning over alt!

Jeg er en skikkelig julejente da, og eeeelsker alt som har med jula å gjøre. I år skal vi faktisk ha julefeiring hjemme i eget hus for første gang.... Det blir jo spesiellt... Vi har 3 barn her i jula pluss den ene lille i magen, og så kommer min mor og far samt deres 2 fosterbarn og kanskje søstera mi. Dette skal jo bli så koselig :D Må nok tørrtrene litt på den ribba litt i forveien så vi ikke dummer oss helt ut på den store kvelden...

Jeg har jo også bursdag 1 juledag, og det er ikke til å stikke under en stol at jeg er fryktelig barnslig opptatt av våre tradisjoner som vi har hatt fra barnsben av. Skal blogge mer om disse ved en senere anleding hvis jeg husker det ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar