søndag 30. november 2008

Skitur

Har jo gleda meg veldig til å få gått på ski igjen, så idag tok jeg med meg barn og prøvde lys-løypa på Bratsberg. Det skulle ikke mange skrittene (eller skal jeg si stavtakene?) til før jeg kjente det hugg til i hele bekkenområdet. Altså ikke verdens smarteste idè å begi seg ut på skitur uten å ha tørrtrena litt først.. Men jeg tenke litt sånn pytt sann, det går seg nok til når/hvis jeg blir litt varm i kroppen, men det gjorde det altså ikke. Sta som jeg er gikk jeg 5 km, og det angrer jeg på nå da. Blir nok en vond natt, men det får vi tåle! Skal man være med på leken osv... ;)
På den andre siden så var det utrolig deilig å dra ut på tur da. Været kunne kanskje vært litt bedre, men jeg skal ikke klage altså. Må bare si at for dere som fortsatt ikke har fått testa ut løypene i marka enda, kom dere ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar