onsdag 8. oktober 2008

JEG ER GRAVID!!


Joda, over 2 måneder på vei nå og har vært på Ultralyd å sett ett bankende hjerte. Denne gangen var det litt annerledes enn sist. Jeg har vært mye mer avslappet til det hele i forhold til forrige gang.

Gleder oss selvfølgelig alle 3, og familien gleder seg mye med oss. Thea Sofie vil være 2 år og 5 måneder når hun blir storesøster for første gang. Regner med at hun takler den oppgaven veldig godt ;)


Formen min så langt:

* kvalm

* trøtt

* mye vondt i magen og ryggen

* puppene har vokst 8-/

* klarer ikke kaffe

* det smaker veldig godt med lakrisal (!)


Ellers er det ikke så mye å si. Jeg er jo fornøyd med at alt ser bra ut så langt og at jeg fikk skryt av hun dama som tok ultralyd om at ryggen til barnet var veldig fin(...) flaks! Nå gjenstår det å finne ut av kjønnet da. Neste ordinære UL er i desember, så vi får smøre oss med tålmodighet til da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar