søndag 30. mars 2008

Møbelringen møkkaservice

Nå har jeg hørt om 3 forskjellige som har fått elendig service på Møbelringen, så jeg kommer herved med en advaring...

Jeg skulle for noen år siden kjøpe ny sofa, dro dit for å se på sofaer og selger spurte meg hvor mye jeg hadde tenkt å legge i sofaen (penger) ;) Jeg sa ca kr. 15000,- og da sa hun: "Å, så du har ikke tenkt å ha sofaen så lenge siden du skal betale så lite..." ehm...

Besteforeldrene mine var på utkikk etter ny sofa og hadde vært mye rundt omkring å kikket før de bestemte seg for en type på Møbelringen. De sa fra til selgeren at de bare skulle hjem for å ta mål først før de bestilte. Selgeren sa: " Ja, det burde dere jo gjort før da så mange ganger som dere har vært her..." Trenger vel ikke si at de ikke bestilte sofa derifra.

En annen jeg hørte om hadde bestilt ett TV bord og fikk beskjed om at det var lang ventetid på leveringen. Det var greit for dem, og da de fikk bordet var platen knust. De gikk tilbake til butikken og de bestilte ny. Da fikk de etter ett par måneder endelig bordet, men da i feil farge. De dro tilbake til butikken igjen for å klage, og da kjefta selgeren på dem!!!!!

En atter annen hadde bestilt sofa på salg, men de hadde ikke akkurat den fargen de ønska inne på lager. De venta i mange uker på leveringen og da den kom kom den i feil farge enn de hadde bestilt..! - En farge de selvfølgelig hadde hatt på lager hele denne tiden.

Greit nok at det er menneskelig å feile, men det er da måte på! Jeg kommer nok ikke til å handle på Møbelringen mer.

3 kommentarer:

  1. måtte bare smile av det der - er jo helt latterlig!

    SvarSlett
  2. Ja, ikke sant?? Skulle ikke tro de levde av å selge...

    SvarSlett
  3. :) på den måten får de bare førstegangskuner.. ingen andregangskunder...

    SvarSlett